Ilmanpuhdistimen Wi-Fi-yhteysongelmat

Päivitetty viimeksi 22.4.2024 14.14

Ongelma

  • Ilmanpuhdistinta ei voi yhdistää kotireitittimeen
  • Ilmanpuhdistin ei yhdistä reitittimeen.
  • Ilmanpuhdistin ei yhdistä Wi-Fi-verkkoon

Koskee

  • Pure A9 -sarjan ilmanpuhdistimet
  • Well A5/A7 -sarjan ilmanpuhdistimet

Ratkaisu

1. Varmista, Wi-Fi-yhteytesi toimii ja ilmanpuhdistimesi on reitittimen kantaman sisällä.


2. Varmista, että olet kirjoittanut Wi-Fi-verkon salasanan oikein.


3. Käytä toista Wi-Fi-lähdettä. 

Voit käyttää esimerkiksi älypuhelinta, joka on yhdistetty eri Wi-Fi-lähteeseen.


4. Aloita laitteen yhdistäminen ja seuraa sovelluksen ohjeita.


5. Varmista, että olet valinnut sen Wi-Fi-lähteen, johon haluat muodostaa yhteyden.


6. Kun ilmanpuhdistin on yhdistetty onnistuneesti, pidä sitä kytkettynä vähintään 15 minuutin ajan.


7. Tarkista, että ohjelmisto on päivitetty. 

Tiedot löytyvät Electrolux-sovelluksesta.

Jos päivityksiä on saatavilla, suorita ne ennen kuin yrität uudelleen yhdistää ilmanpuhdistimen reitittimeen.


8. Yhdistä laite omaan reitittimeesi.

Syy

  • Ilmanpuhdistimen ohjelmistoa ei ole päivitetty.
  • Ilmanpuhdistin ei ole reitittimen kantaman sisällä.
Löydä tuotteesi käyttöopas
Löydä tuotteesi käyttöopas

Ratkaise ongelmia tai löydä käyttöohjeita ja tositteita tuotteellesi.

Varaosat ja tarvikkeet
Varaosat ja tarvikkeet

Hanki alkuperäiset varaosat laitteeseesi verkkokaupastamme, ja saat ne toimitettuna kotiovellesi.