Ilmanpuhdistimen Wi-Fi-symboli vilkkuu, ei voi muodostaa yhteyttä Wi-Fi-verkkoon

Päivitetty viimeksi 22.4.2024 14.21

Ongelma

  • Miksi paneelin Wi-Fi-ilmaisin vilkkuu?
  • A9:ä ei voi yhdistää Wi-Fi-verkkoon

Koskee

  • Electrolux  A9 -sarjan ilmanpuhdistimet
  • Electrolux -sovellus

Ratkaisu

Vilkkuva Wi-Fi-symboli tarkoittaa, että ilmanpuhdistin ei pysty muodostamaan yhteyttä Wi-Fi-verkkoon

  • Varmista ensin, että sinulla on Electrolux-sovelluksen uusin versio, ja että Wi-Fi toimii ja että ilmanpuhdistin on reitittimesi kantaman sisällä (10 metrin säteellä).
  • Yritä liittää ilmanpuhdistin sovellukseen uudelleen. Kun teet tämän, muista valita 2,4 GHz: n Wi-Fi-verkko ja antaa oikea salasana tälle verkolle. Salasanassa erotetaan isot ja pienet kirjaimet.
  • Jos tämä ei toimi, voi myös olla, että reitittimessäsi on ongelma. Yritä käynnistää reititin uudelleen. Useimmat reitittimet käynnistettävä irrottamalla ja kytkemällä tämä takaisin virtalähteeseen uudelleenkäynnistystä varten. Odota muutama minuutti ja tarkista uudelleen.
  • Jos se ei myöskään auttanut, voit yrittää irrottaa ilmanpuhdistimen, odottaa 10 sekuntia ja kytke se takaisin. Puhdistin yrittää muodostaa yhteyden uudelleen automaattisesti WiFi-verkkoon.
Varaosat ja tarvikkeet
Varaosat ja tarvikkeet

Hanki alkuperäiset varaosat laitteeseesi verkkokaupastamme, ja saat ne toimitettuna kotiovellesi.