Keittotason näytössä näkyy virhekoodi E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433

Päivitetty viimeksi 25.4.2024 12.40

Ongelma

  • Keittotasossa näkyy virhekoodi E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433

Koskee

  • Integroitu induktiotaso
  • Lattialiesi, jossa on induktiotaso

Ratkaisu

1. Jos induktiotason päällä on kylmä tai kuuma keittoastia, siirrä se pois.

2. Nollaa laite. 

  • Irrota laite verkkovirrasta vähintään 30 minuutiksi irrottamalla pistoke pistorasiasta tai katkaisemalla virta sulakkeesta.
  • Kytke laite sitten takaisin verkkovirtaan ja käynnistä se uudelleen.

3. Tarkista, häviääkö virhekoodi jäähdytyksen jälkeen (jälkilämmön merkkivalo voi palaa).

4. Tarkista käyttämiesi keittoastioiden sopivuus induktiotasolle. 

  • Induktiotasokäyttöön sopivat keittoastiat, joiden valmistusmateriaalina on valurauta, teräs, emaloitu teräs, ruostumaton teräs tai monikerroksinen pohja (valmistajan merkintä ilmaisee soveltuvuuden). 
  • Sopimattomia materiaaleja ovat alumiini, kupari, messinki, lasi, keramiikka ja posliini.

5. Jos yllä olevat ohjeet eivät ratkaise ongelmaa, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Syy

  • Virhekoodit E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433 osoittavat, että keittoalueen ylikuumenemissuoja on toiminnassa.
Löydä tuotteesi käyttöopas
Löydä tuotteesi käyttöopas

Ratkaise ongelmia tai löydä käyttöohjeita ja tositteita tuotteellesi.

Varaa huolto
Varaa huolto

Tarvitseeko laitteesi huoltoa? Autamme sinua mielellämme. Teknikkomme ovat erittäin ammattitaitoisia ja käyttävät vain alkuperäisosia laitteiden korjauksessa.