Tilattu tuote saapui vahingoittuneena. Miten minun tulee toimia?

Päivitetty viimeksi 6.5.2022 11.08

Ongelma

Tilattu tuote saapui vahingoittuneena. Miten minun tulee toimia?

Ratkaisu

Tarkista aina vastaanottohetkellä huolellisesti kaikki tuotteet ja tee merkintä poikkeamista rahtikirjaan ja ilmoita niistä välittömästi Electroluxin asiakaspalveluun saadaksesi apuja asian ratkaisemiseksi.


Vastaanottohetkellä nähtävissä olevat vauriot

  • Mikäli huomaat toimitusta vastaanottaessasi, että laitteessa tai sen pakkauksessa on vaurioita, tee siitä merkintä rahtikirjaan yhdessä kuljettajan kanssa. 
  • Ilmoita vaurioista myös viipymättä Electroluxin asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja asian ratkaisemiseksi. 
  • Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - to klo 8:00 -18:00, pe klo 9:00 - 16:00)  tai kotisivuiltamme löytyvän chatin kautta.


Säilytä tuotteen pakkaus kunnes olemme käsitelleet kuljetusvauriosi ja huomioi, että vaurioitunutta tuotetta ei saa asentaa ennen kuin olemme käsitelleet kuljetusvauriosi.


Myöhemmin havaitut vauriot


Postin toimitukset:

  • Mikäli huomaat laitteessasi vastaanottohetken jälkeen mahdollisesti kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita teethän niistä aina mahdollisimman pian ilmoituksen Postille täyttämällä oheisen Postin vahinkoilmoituksen: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/vahingoittunut-lahetys
  • Tehtyäsi vahinkoilmoituksen Postille, ilmoita vaurioista myös Electroluxin asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja asian ratkaisemiseksi. 
  • Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - to klo 8:00-18:00, pe klo 9:00 -16:00) tai kotisivultamme löytyvän chatin kautta.
  • Säilytä tuotteen pakkaus kunnes olemme käsitelleen kuljetusvauriosi.


Schenkerin toimitukset:

  • Mikäli huomaat laitteessasi vastaanottohetken jälkeen mahdollisesti kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoita niistä viipymättä (viimeistään 14 päivän kuluessa) Electroluxin asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja asian ratkaisemiseksi. 
  • Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - to klo 8:00 -18:00, pe klo 9:00 - 16:00)  tai kotisivuiltamme löytyvän chatin kautta.
  • Säilytä tuotteen pakkaus kunnes olemme käsitelleen kuljetusvauriosi.


Hakosen toimitukset: 

  • Mikäli huomaat laitteessasi vastaanottohetken jälkeen mahdollisesti kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoita niistä viipymättä (viimeistään 14 päivän kuluessa) Electroluxin asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja asian ratkaisemiseksi. 
  • Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - to klo 8:00 -18:00, pe klo 9:00 - 16:00)  tai kotisivuiltamme löytyvän chatin kautta.
  • Säilytä tuotteen pakkaus kunnes olemme käsitelleen kuljetusvauriosi.



Mahdolliset kuljetusvauriot eivät vaikuta kuluttajan muihin lakisääteisiin oikeuksiin.