Osta suoraan Electroluxilta
Varmuutta läpi ostoprosessin
Kun ostat tuotteen osoitteesta electrolux.fi, mikään ei jää sattuman varaan. Haluamme tehdä kokemuksen sinulle niin helpoksi ja sujuvaksi kuin vain mahdollista, jotta tuntisit olosi turvalliseksi aina tilauksesta toimitukseen ja asennukseen asti.
-
Ilmainen kotiinkuljetus ja toimitus sisälle asti sisältyy kodinkoneen ostohintaan
(Tarkista oheisesta linkistä, onko kotiinkuljetus saatavilla asuinalueellasi)
-
Kodinkoneen asennus kotiinkuljetuksen yhteydessä*
(Ei koske kaikkia postinumeroalueita. Tarkista oheisesta linkistä, onko palvelu saatavilla asuinalueellasi)
-
Vanhan laitteen kierrätys kotiinkuljetuksen yhteydessä hintaan 24,9 €
(Tarkista oheisesta linkistä, onko palvelu saatavilla asuinalueellasi)
*Integroitujen tuotteiden osalta kalustelevyn asennus kuuluu vain astianpesukoneiden, jääkaappien ja pakastinten asennukseen.
Turvallinen ostoprosessi
Ostaessasi tuotteen suoraan Electroluxin verkkokaupasta, sinulla on 30 päivän palautusoikeus. Tämä tarkoittaa, että voit perua oston 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tuotteen on oltava käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuotteen palautus on maksuton.
Toimitus
Haluamme tehdä meiltä ostamasi uuden tuotteen käyttöönoton sinulle mahdollisimman helpoksi. Siksi tarjoamme aina yli 50€ ostoksiin ilmaisen toimituksen (ei koske Ahvenanmaata). Kodinkoneiden osalta toimitukset sisältävät aina kotiinkuljetuksen joko ilman sisäänkantoa tai sisäänkannolla (Ahvenmaata ja muutamia muita poikkeuksia lukuunottamatta). Pienempien tuotteiden osalta toimitus on Postin palvelupisteeseen tai kotiinkuljetettuna (ei koske Ahvenanmaata eikä saaria, joihin ei ole pääsyä autolla).
> Lue lisää toimituksista täältä.
Asennettu ja valmis käyttöön
Kun olemme toimittaneet kodinkoneen sinulle, pitää sitä tietenkin päästä heti kokeilemaan. Siksi palveluvalikoimassamme on myös saatavilla asennuspalvelu (alueellisia rajoituksia) kodinkoneen toimituksen yhteydessä. Poistamme myös vastaavan laitteen asennuksen ja viemme sen halutessasi kierrätykseen.
Muista vain lisätä “Asennus” ja “Vanhan laitteen kierrätys” tilaukseesi, jos haluat ostaa palvelun.
*Integroitujen tuotteiden osalta kalustelevyn asennus sisältyy vain astianpesukoneiden, jääkaappien ja pakastinten asennukseen.
> Lue kaikki asennusehdot täältä
Oletko jo ostanut laitteen?
Ota selvää siitä miten saat eniten irti hankinnastasi – halusit sitten kirjoittaa tuotearvostelun, lukea lisää ostoehdoista tai rekisteröidä tuotteesi. Täältä löydät kaiken tarvitsemasi tiedon, jotta voit tuntea olosi varmaksi myös ostoprosessin jälkeen.
Olemme täällä sinua varten
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme on aina lähellä. Autamme mielellämme sinua, kun sitä tarvitset. Voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse. Helpoiten löydät vastauksen kysymykseesi selaamalla ohjeartikkeleitamme vianmääritys-hakukentästä sivuston Asiakastuki-osiossa.
Puhelin: 09 856 36 000
Ma – To: 9.00 – 17.00
Pe: 9.00 – 16.00