Kiitos, että ostat Electroluxilta
Kaikki mitä sinun tulee tietää oston jälkeen
Haluamme, että olet tyytyväinen uuteen laitteeseesi. Siksi olemme keränneet tälle sivulle sellaista tietoa, josta voi olla sinulle hyötyä tuotteen hankinnan jälkeen – jotta voit tuntea olosi varmaksi myös ostoprosessin jälkeen.
Täältä voit lukea, kuinka voit ottaa yhteyttä asiakastukeen, rekisteröit tuotteesi tai kirjoitat tuotearvostelun. Ostoehtomme löytyvät alempaa sivulta yhdessä tuotteen palautusohjeiden kanssa. Ilmainen palautus sisältyy hintaan.
-
-
Varaosat ja tarvikkeet
Tarvitsetko varaosia tai tarvikkeita, jotka sopivat juuri sinun tuotteeseesi?
-
Usein kysytyt kysymykset
Onko sinulla kysyttävää tuotteestasi? Löydä vastauksia kysymyksiin ostosta, toimituksesta ja palautuksesta.
Rekisteröi laitteesi
Haluatko vastaanottaa eksklusiivisia tarjouksia verkkokauppaamme ja olla osa asiakasklubiamme? Mahtavaa, siinä tapauksessa sinun kannattaa rekisteröidä Electrolux-tuotteesi sivustollamme. Kun rekisteröit tuotteesi, näet kätevästi yleiskatsauksen kaikista tuotteistasi, mikä helpottaa esimerkiksi varaosien ostamista tai huollon varaamista.
Tuoterekisteröinnin edut?
Vastaanota sähköpostitse tietoa tuotteestasi sekä siihen liittyvistä tarjouksista.
- Varaa huolto laitteellesi
- Lataa laitteeseen kuuluvia tositteita
- Tarkista tuotteiden takuut
- Saa nopeammin apua asiakspalvelulta
- Osta varaosia ja tarvikkeita
Kirjoita tuotearvostelu
Oletko äskettäin ostanut Electrolux-tuotteen? Arvostaisimme kovasti arviotasi tuotteestasi! Tuotearvostelut ovat meille tärkeitä, koska pyrimme jatkuvasti kehittämään tuotteitamme ja palveluitamme. Jakamalla mielipiteesi voit auttaa meitä tekemään parempia valintoja.
Arvostaisimme, että kerrot kokemuksestasi tuotteesi kanssa, jos sinulla on siihen mahdollisuus. Siten sekä me että asiakkaamme voivat hyötyä kertomastasi.
Ota yhteyttä
Käyttöoppaat ja vastaukset yleisimpiin kysymyksiimme löydät sivustomme Asiakastuki-osiosta.
Voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta olla meihin yhteydessä aukioloaikoinamme, voit lähettää meille viestin yhteydenottolomakkeella, ja vastaamme niin pian kuin mahdollista.
Puhelin: 09 856 36 000
Ma – To: 9.00 – 18.00
Pe: 9.00 – 16.00
Palautusoikeus 30 päivää
Tehdessäsi ostoksia verkkokaupassamme, sinulla on oikeus palauttaa ostoksesi 30 päivän kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tuotteen, edellyttäen että tuotetta ei ole käytetty ja se on alkuperäisessä pakkauksessaan. Lue lisää palautuksista tältä sivulta tai ostoehdoista, jotka saat sähköpostitse tilausvahvistuksen yhteydessä.
Noudata näitä askeleita palauttaaksesi tuotteen:
- Kodinkoneen palautus – Electroluxin nouto
Jos tarvitset apua palautuksen kanssa, voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse numerossa 09 856 36 000. Noudamme tuotteen ja vastaamme sen kuljetuksesta.
- Postipaketin palautus
Jos tarvitset apua palautuksen kanssa, voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse numerossa 09 856 36 000. Teemme palautusta varten palautustarran, jonka lähetämme sinulle sähköpostitse, ja jonka voit tulostaa ja kiinnittää pakettiin. Vaihtoehtoisesti voimme lähettää palautustarran sinulle positse.
Electrolux ja kestävä kehitys
Kestävyys on jo kauan ohjaillut Electroluxin työtä. Siksi olemme luoneet toimintasuunnitelman, jonka tavoitteena on luoda kestävämpiä elintapoja. Tämän suunnitelman nimi on Better Living Program.
Tarkoituksena on, että voimme vaikuttaa positiivisesti ympäristöhaasteiden ratkaisemiseen. Toimimme laajasti eri osa-alueilla – vastuullisemman tuotannon ja modernisoidun tekniikan sekä paremman pyykinhoidon, ruokailutottumusten sekä terveellisemmän kotiympäristön kautta. Lue lisää sitoutumisestamme kestävyyteen.