100 päivän tyytyväisyystakuu

100 päivän tyytyväisyystakuu

Täysi tyytyväisyys tai saat rahasi takaisin

Kun ostat tuotteen, joka kuuluu tyytyväisyystakuun piiriin, voit kokeilla sitä rauhassa kotona 100 päivän ajan. Jos et ole täysin tyytyväinen, saat rahasi takaisin. Katso tästä tuotteet, jotka kuuluvat tyytyväisyystakuuseen.

 

Rekisteröi tuotteesi

 

Tuotteet, jotka kuuluvat 100 päivän tyytyväisyystakuun piiriin

Airfryerit

EAF7SB

Leivänpaahtimet

E7T1-6BP

Pölypussilliset imurit

EB81U1DB
EB81U1LDB
EB81U1WB
EB81A3UG
EB81H3SW

Kahvinkeittimet

E7CM1-4GB
E7CM1-4MTM
E7CM1-2GB

Yleiskoneet

E6KM1-8BPT

Varsi-imurit

EP82UB25UG
EP82UB25SH
EP71UB14DB
EP71UB14AM
EP71AB14UG
EP71HB14SH
EP71U142OG
EP71B14WET
EP71AB14N4

Vedenkeittimet

E7GK1-8BP
E7K1-6BP
E7CK1-6BP 

Lue lisää Electroluxilta 

  • 150 päivän tyytyväisyystakuu
    150 päivän tyytyväisyystakuu

    Kokeile valikoitua kodinkonetta kotona 150 päivän ajan, ja jos et ole täysin tyytyväinen, saat rahasi takaisin.

  • Electrolux Tyytyväisyystakuu
    Electrolux Tyytyväisyystakuu

    Haluamme, että olet täysin tyytyväinen Electrolux-tuotteeseesi. Siksi tarjoamme tyytyväisyystakuun valikoiduille tuotteille.

Näin 100 päivän tyytyväisyystakuu toimii

Osta ja rekisteröi tuote

1. Osta ja rekisteröi tuotteesi MyElectrolux-sivustolla 14 päivän kuluessa osto- tai toimituspäivästä. Säilytä ostokuitti ja mahdollinen toimituskuitti, jos tuote toimitetaan myöhemmin.

2. Luo MyElectrolux-tili tai käytä olemassaolevaa tiliäsi. Rekisteröi tuote antamalla mallinumero, täytä pakolliset kentät ja ilmoita ostopäivä.

3. Klikkaa "Hyödynnä ajankohtaiset tarjoukset" ja siirry eteenpäin. Valitse "Omat tarjoukset" -kohdasta kyseinen tarjous ja rastita ruutu.

4. Syötä yhteystietosi ja lataa ostokuitti järjestelmään. Viimeistele rekisteröinti klikkaamalla "Lunasta tarjous". Saat vahvistuksen sähköpostitse.

 

Kokeile 100 päivää – täysi tyytyväisyys tai rahat takaisin

1. Käytä tuotetta kotona 100 päivän ajan. Jos et ole tyytyväinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 100 päivän kuluessa osto- tai toimituspäivästä. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse (kampanjat@electrolux.com) tai puhelimitse (09-85636000) ja viitata 100 päivän tyytyväisyystakuuseen.

2. Asiakaspalvelu tarkistaa, että tuote on rekisteröity 14 päivän kuluessa osto- tai toimituspäivästä, ja pyytää sinua kuvaamaan, miksi et ole tyytyväinen. Sinulle lähetetään palautusrahtikirja sähköpostitse palautusta varten.

3. Palauta tuote Electroluxille alkuperäispakkauksessa postite. Tuotteen tulee olla ehjä, puhdas ja kaikkien kuittien tallessa.

4. Electrolux hyvittää tuotteen ostohinnan, mutta vähentää kiinteän palautuskustannuksen, joka on korkeintaan15 euroa tuotetta kohden.

5. Rahat maksetaan ilmoittamallesi tilille 8 viikon kuluessa siitä, kun Electrolux on vastaanottanut palautetun tuotteen.

Electroluxin 100 päivän tyytyväisyystakuun ehdot

Electrolux 100 päivän tyytyväisyystakuu ("Tarjous") koskee vain tiettyjä tuotteita ("Tuotteet"), jotka on ostettu ja rekisteröity. Tarjous on voimassa 100 päivää ostopäivästä tai toimituspäivästä, jos tuote toimitetaan myöhemmin.

Tarjous on voimassa riippumatta siitä, miltä jälleenmyyjältämme olet tuotteen ostanut, kunhan tuote on ostettu ja kokonaisuudessaan maksettu Suomessa. Tarjouksen järjestää Oy Electrolux Ab (”Electrolux”). Tarjous on tarkoitettu vain yksityishenkilöille, ei yrityksille. Electrolux pidättää oikeuden peruuttaa takuun. Takuun edellytyksenä on, että osto tapahtuu tarjouksen voimassaoloaikana.

Jotta tarjous olisi voimassa, sinun on ostettava valikoitu tuote ja rekisteröidä se MyElectrolux-palvelussa 14 päivän sisällä osto- tai toimituspäivästä. Hyödyntääksesi tarjouksen sinun on palautettava tuote viimeistään 100 päivän kuluessa osto- tai toimituspäivästä.

Tarjous on voimassa vain, jos tuotetta on käytetty asianmukaisesti eikä sitä ole käsitelty tarpeettoman kovakouraisesti. Se ei kata vaurioita, jotka johtuvat käyttäjän virheestä (eivätkä alkuperäisestä teknisestä viasta), väärinkäytöstä, muutoksista tai vääränlaisesta käytöstä. Tuotteen tulee olla ehjä, puhdas ja täysin toimiva. Tarjous ei koske lisävarusteita. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessa tai huolellisesti pakattuna.

Rekisteröidäksesi tuotteen sinun tulee ensin luoda MyElectrolux-tili tai käyttää olemassa olevaa tiliäsi. Täytä pakolliset kentät, anna ostopäivä ja lataa ostokuitti järjestelmään. Siirry eteenpäin valitsemalla "Hyödynnä ajankohtaiset tarjoukset". "Omat tarjoukseni" -kohdassa voit lunastaa tarjouksen rastittamalla kohdan ja täyttämällä yhteystietosi. Viimeistele rekisteröinti klikkaamalla "Lunasta tarjous". Saat vahvistuksen sähköpostiisi.

Palauttaaksesi tuotteen ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Saat palautuksen lähetysohjeet ja palautustarran sähköpostitse. Pakkaa tuote hyvin alkuperäispakkaukseensa, jotta se ei vahingoitu kuljetuksen aikana. Lähetä tuote takaisin Electroluxille alkuperäispakkauksessa postitse Postin kautta (tavallinen postipaketti). Huomaa, että palautuskustannukset eivät sisälly tarjoukseen, ja palautusmaksu on korkeintaan 15 euroa tuotteelta. Tuotteen tulee olla ehjä, puhdas, ja kaikkien kuittien tallessa. Oy Electrolux AB (ei jälleenmyyjä tai kauppa) hyvittää ainoastaan tuotteen ostohinnan (ei toimituskuluja, asennuskuluja tai muita maksuja).

Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, maksamme palautuksen ilmoitetulle pankkitilille 8 viikon kuluessa.

Tämä tarjous ei vaikuta tuotteen normaaliin takuuseen tai kuluttakansuojalain mukaisiin oikeuksiisi. Jos haluat palauttaa tuotteen avaamattomassa pakkauksessa jälleenmyyjän avokaupan ehtojen mukaisesti, ota yhteyttä suoraan kauppaan.